preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Meje" Split

Login
Tražilica
eTwinning škola

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica
OŠ Meje

60 godina škole

Korisne poveznice

Školski list PB-a

 

Priloženi dokumenti:
Produzenko web.pdf
Produzenko 2.pdf

e-Škola

Sigurno na internetu

Arhiva vijesti

Arhivu objavljenih vijesti možete pronaći po godinama ovdje

 

Stručna služba                                               

       

PSIHOLOG            

Tanja Laušić, dipl. psiholog

email: tanja.lausic@skole.hr

Radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8.00-14.00

PEDAGOG                                   

Branka Jerković, dipl. pedagog

email: branka.jerkovic@skole.hr

Radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8.00-14.00

 

Psihologinju i pedagoginju možete kontaktirati na telefon 021 358 144.


 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEMORY „PRETEŽNO VEDRO“ - društvena igra OŠ Meje
Autor: Tanja Laušić Grbeša, 24. 4. 2018.

Memory igra pod nazivom „Pretežno vedro“ nastala je kao ishod aktivnosti istoimenog projekta Nastavnog zavoda za javno zdravstvo - službe za mentalno zdravlje, koji je za cilj imao zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u OŠ Meje. Igra je nastala u suradnji sa Školom za dizajn, grafiku i održivu gradnju - Split, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.


Izradi društvene igre prethodio je ciklusu radionica psihologinje pod nazivom  „Mislimo srcem“. Projektne aktivnosti trajale su kroz dvije školske godine, u radionicama su sudjelovali učenici razredne nastave. Neke od tema radionica bile su: Imenovanje osjećaja - igra boja; Prepoznavanje osjećaja i suosjećanje; Biti sretan, biti tužan; Nemirna luka osjećaja; Tko se boji straha još.

Nakon radionica na kojima su učenici razgovarali i upoznavali se sa svojim osjećajima, načinima kako na njih reagiraju, kako ih prepoznaju kod drugih ... učenici su kroz crteže izrazili svoje osjećaje. U našoj igri Memory osjećaji su također i opisani riječima djece.

Uz pomoć igre  djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Razgovor s djecom o trenutačnim događanjima i aktivnostima olakšava kasnije dosjećanje tih događaja. Dječja iskustva djeluju na njihovo pamćenje. Djeca pamte ono što je za njih važno i ono što je vezano za snažne emocije.

Ova igra Memory na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija.

 

Više o samom projektu i našoj igri možete pogledati ovdje





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEMORY „PRETEŽNO VEDRO“ - društvena igra OŠ Meje
Autor: Tanja Laušić Grbeša, 24. 4. 2018.

Memory igra pod nazivom „Pretežno vedro“ nastala je kao ishod aktivnosti istoimenog projekta Nastavnog zavoda za javno zdravstvo - službe za mentalno zdravlje, koji je za cilj imao zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u OŠ Meje. Igra je nastala u suradnji sa Školom za dizajn, grafiku i održivu gradnju - Split, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.


Izradi društvene igre prethodio je ciklusu radionica psihologinje pod nazivom  „Mislimo srcem“. Projektne aktivnosti trajale su kroz dvije školske godine, u radionicama su sudjelovali učenici razredne nastave. Neke od tema radionica bile su: Imenovanje osjećaja - igra boja; Prepoznavanje osjećaja i suosjećanje; Biti sretan, biti tužan; Nemirna luka osjećaja; Tko se boji straha još.

Nakon radionica na kojima su učenici razgovarali i upoznavali se sa svojim osjećajima, načinima kako na njih reagiraju, kako ih prepoznaju kod drugih ... učenici su kroz crteže izrazili svoje osjećaje. U našoj igri Memory osjećaji su također i opisani riječima djece.

Uz pomoć igre  djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Razgovor s djecom o trenutačnim događanjima i aktivnostima olakšava kasnije dosjećanje tih događaja. Dječja iskustva djeluju na njihovo pamćenje. Djeca pamte ono što je za njih važno i ono što je vezano za snažne emocije.

Ova igra Memory na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija.

 

Više o samom projektu i našoj igri možete pogledati ovdje





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju