Učenici su se upoznali sa poviješću razvoja fotografije: od camere obscure, dagerotipije do analognih i digitalnih fotoaparata. Gledali smo dijelove analognih i digitalnih fotoaparat, uspoređivali ih te smo pratili razvoj same fotografije i mogućnosti obrade fotografije, učili o kompozicijskim načelima. Sedmaši su u aplikaciji Snapseed obrađivali svoje fotografije koristeći različite filtre te radili kromatsku i akromatsku verziju iste.
U okviru likovne teme - Omjeri veličina likova i tijela - petaši su crtali karikature:) Uvod je bio upoznavanje s pojmom portreta. Gledali smo egzemplarne primjere portreta iz različitih razdoblja likovne umjetnosti te proučavali na što trebamo obratiti pažnju pri crtanju portreta - odnose veličina, proporcije, fizičke karakteristike...te smo tako stigli do - karikature (tal. caricare - natovariti, pretjerati). Učenici su promatrali fotografije odabranih im bližnjih, prijatelja, poznatih javnih osoba te crtali smiješne portrete - karikature - preuveličavajući istaknute osobine portretiranog.