Ni korona, a ni kiša, nije nas spriječila da nastavnu jedinicu o hrvatskoj ranosrednjovjekovnoj kulturi obradimo u Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika, a ne u učionici. I to metodom "obrnute učionice".
Više o posjetu pročitajte pod opširnije.
Učenicima u Muzeju nije bilo sve "servirano" tako da im se pričalo o svakom eksponatu, već obrnuto. Oni su dobili radni listić s zadatcima da pronađu određeni spomenik, sami istražuju i odgovore na postavljena pitanja pozorno promatrajući spomenik, iščitavanjem legende ili samostalnim zaključivanjem. Bilo je zanimljivo gledati kako su se učenici raštrkali po Muzeju u potrazi za određenim spomenikom i s kojim interesom su rješavali postavljene zadatke. I na kraju, umjesto da je učiteljica njima pričala, oni su učiteljici pričali o spomenicima i njihovom značaju i važnosti u za hrvatsku kulturu.
Ovoj izvanučioničkoj nastavi prisustvovali su i studenti pete godine Povijesti u sklopu Metodičkih vježbi koje se održavaju u našoj školi.