preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Meje" Split

Login
Tražilica
eTwinning škola

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica
OŠ Meje

60 godina škole

Korisne poveznice

Školski list PB-a

 

Priloženi dokumenti:
Produzenko web.pdf
Produzenko 2.pdf

e-Škola

Sigurno na internetu

Arhiva vijesti

Arhivu objavljenih vijesti možete pronaći po godinama ovdje

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Posjet institutu Ruđer Bošković
Autor: Marijana Polić Kuko, 21. 9. 2017.

Kao pobjednici natječaja "Znanstveni izazov s micro:bitom“ obišli smo IRB gdje smo se upoznali s radom Laboratorija za interakcije ionskih snopova Zavoda za eksperimentalnu fiziku, Laboratorija za spektrometriju masa Zavoda za fizičku kemiju te Laboratorija za biološke učinke metala Zavoda za istraživanje mora i okoliša.


Na kraju smo čuli predavanje o istraživanjima vezanim za onečišćenje okoliša, njegovom utjecaju na ekosustave i naučili razliku između školjke i školjkaša. Uzorkovanje za ovo istraživanje je vršeno i u našem Kaštelanskom zaljevu.

Natječaj “Znanstveni izazovi s micro:bitom” održao se u suradnji Instituta za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) i Instituta Ruđer Bošković, a sudionici su trebali osmisliti kreativna rješenja na teme mjerenja veličina u prirodi, provođenja fizikalnih pokusa na zabavan i interaktivan način, izrade dojavnih (alarmnih) sustava i borbe protiv globalnog zatopljenja. Riječ je o međunarodnom natječaj za kreativne radove s micro:bitom u kojem su mogli sudjelovati timovi iz svih ustanova uključenih u STEM revoluciju, ali i timovi iz drugih zemalja.

Vijest na IRB-u

galerija slika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

Drage učenice i učenici, poštovani roditelji,

Razvoj računalne znanosti omogućio je stvaranje informacijsko-komunikacijske tehnologije koja je snažno i temeljito promijenila svijet oko nas. Računala su primijenjena u svim područjima današnjeg života. Digitalna pismenost je danas neophodna svakom pojedincu. Većina poslova 21. stoljeća zahtijeva razumijevanje i primjenu računalne znanosti.

Učenje Informatike priprema učenika za mnoga područja djelovanja. Učenici će postati informatički pismeni; razvijati digitalnu mudrost, kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost; razvijati računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja, razumjeti i primjenjivati sigurnosne preporuke.

Nastava informatike u osnovnoj školi u 5. i 6. razredu je obavezan predmet, a u 7. i 8. izborni. Nastava informatike se realizira u skladu s odrednicama novog kurikularnog predmeta Informatika pripremljenog u sklopu cjelovite kurikularne reforme.

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_03_22_436.html

Domene novog kurikuluma:

  • Informacije i digitalna tehnologija,
  • Računalno razmišljanje i programiranje,
  • Digitalna pismenost i komunikacija
  • e - Društvo
 
 
Stavlja se naglasak na ishode učenja kao što su stvaranje sadržaja, pronalaženje rješenja, kreativnost i inovativnost,te sigurnost u korištenju interneta. Na taj načinučenici postaju aktivni korisnici, tvorci novih sadržaja i programskih rješenja umjesto pukih korisnika tehnologije.

Koristimo pametnu ploču u nastavi. Računala omogućavaju izvođenje svih potrebnih programa.

Na nastavi informatike ćemo usvajati sve sadržaje propisane nastavnim planom i  programom koristeći komplet Školske knjige: udžbenik, radnu bilježnicu i digitalne višemedijske materijale.

Nastavnici:

Josip Reić

Nina Mikelić

Marijana Polić Kuko

         

preskoči na navigaciju