Memory igra pod nazivom „Pretežno vedro“ nastala je kao ishod aktivnosti istoimenog projekta Nastavnog zavoda za javno zdravstvo - službe za mentalno zdravlje, koji je za cilj imao zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u OŠ Meje. Igra je nastala u suradnji sa Školom za dizajn, grafiku i održivu gradnju - Split, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.
Izradi društvene igre prethodio je ciklusu radionica psihologinje pod nazivom „Mislimo srcem“. Projektne aktivnosti trajale su kroz dvije školske godine, u radionicama su sudjelovali učenici razredne nastave. Neke od tema radionica bile su: Imenovanje osjećaja - igra boja; Prepoznavanje osjećaja i suosjećanje; Biti sretan, biti tužan; Nemirna luka osjećaja; Tko se boji straha još.
Nakon radionica na kojima su učenici razgovarali i upoznavali se sa svojim osjećajima, načinima kako na njih reagiraju, kako ih prepoznaju kod drugih ... učenici su kroz crteže izrazili svoje osjećaje. U našoj igri Memory osjećaji su također i opisani riječima djece.
Uz pomoć igre djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Razgovor s djecom o trenutačnim događanjima i aktivnostima olakšava kasnije dosjećanje tih događaja. Dječja iskustva djeluju na njihovo pamćenje. Djeca pamte ono što je za njih važno i ono što je vezano za snažne emocije.
Ova igra Memory na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija.
Više o samom projektu i našoj igri možete pogledati ovdje.
Memory igra pod nazivom „Pretežno vedro“ nastala je kao ishod aktivnosti istoimenog projekta Nastavnog zavoda za javno zdravstvo - službe za mentalno zdravlje, koji je za cilj imao zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u OŠ Meje. Igra je nastala u suradnji sa Školom za dizajn, grafiku i održivu gradnju - Split, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.
Izradi društvene igre prethodio je ciklusu radionica psihologinje pod nazivom „Mislimo srcem“. Projektne aktivnosti trajale su kroz dvije školske godine, u radionicama su sudjelovali učenici razredne nastave. Neke od tema radionica bile su: Imenovanje osjećaja - igra boja; Prepoznavanje osjećaja i suosjećanje; Biti sretan, biti tužan; Nemirna luka osjećaja; Tko se boji straha još.
Nakon radionica na kojima su učenici razgovarali i upoznavali se sa svojim osjećajima, načinima kako na njih reagiraju, kako ih prepoznaju kod drugih ... učenici su kroz crteže izrazili svoje osjećaje. U našoj igri Memory osjećaji su također i opisani riječima djece.
Uz pomoć igre djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Razgovor s djecom o trenutačnim događanjima i aktivnostima olakšava kasnije dosjećanje tih događaja. Dječja iskustva djeluju na njihovo pamćenje. Djeca pamte ono što je za njih važno i ono što je vezano za snažne emocije.
Ova igra Memory na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija.
Više o samom projektu i našoj igri možete pogledati ovdje.
Memory igra pod nazivom „Pretežno vedro“ nastala je kao ishod aktivnosti istoimenog projekta Nastavnog zavoda za javno zdravstvo - službe za mentalno zdravlje, koji je za cilj imao zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u OŠ Meje. Igra je nastala u suradnji sa Školom za dizajn, grafiku i održivu gradnju - Split, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.
Izradi društvene igre prethodio je ciklusu radionica psihologinje pod nazivom „Mislimo srcem“. Projektne aktivnosti trajale su kroz dvije školske godine, u radionicama su sudjelovali učenici razredne nastave. Neke od tema radionica bile su: Imenovanje osjećaja - igra boja; Prepoznavanje osjećaja i suosjećanje; Biti sretan, biti tužan; Nemirna luka osjećaja; Tko se boji straha još.
Nakon radionica na kojima su učenici razgovarali i upoznavali se sa svojim osjećajima, načinima kako na njih reagiraju, kako ih prepoznaju kod drugih ... učenici su kroz crteže izrazili svoje osjećaje. U našoj igri Memory osjećaji su također i opisani riječima djece.
Uz pomoć igre djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Razgovor s djecom o trenutačnim događanjima i aktivnostima olakšava kasnije dosjećanje tih događaja. Dječja iskustva djeluju na njihovo pamćenje. Djeca pamte ono što je za njih važno i ono što je vezano za snažne emocije.
Ova igra Memory na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija.
Više o samom projektu i našoj igri možete pogledati ovdje.