Na početku školske godine 2017./2018. učenici su vrlo brzo dobili radne zadatke i izradili brojne modele od kojih ćemo prikazati neke interesantne.Modeliranje je način dodatnog učenja kada učenik svoje znanje povezuje sa umijećem izrade svog rada.
Učenici rado modeliraju i iskazuju svoje kreativne sposobnosti.
GALERIJA FOTOGRAFIJA:
http://os-meje-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=282
Učenici petih razreda dobili suzadatke za one koji žele izraditi trodimenzionalne modele biljne ili životinjske stanice kod kojih su dijelovi vidljivi svjetlosnim mikroskopom, Pri tome su na životinjskoj stanici istaknuli jezgru,citoplazmu i staničnu membranu, dok je biljna stanica sadržavala dodatna tri dijela i to staničnu stijenku,kloroplaste i vakuolu.
Sedmaši su imali sličan zadatak samo što su oni detaljnije trebali napraviti model budući uče o dijelovima stanice vidljivim elektronskim mikroskopom pa su još napravili mitohondrije,ribosome i mrežu kanalića.
Sedmaši su bili vrijedni pa su napravili modele RNA virusa i bakterija.
Učenici osmih razreda po želji su mogli napraviti model DNK.Bilo je interesantnih radova napravljenih od različitih materijala pa čak i jestiva DNK koja nije dospijela na naš pano budući su se učenici nakon demonstracije molekule zasladili gumenim bombonima koji su predstavljale četiri dušične baze koje grade molekulu DNK.
Na ovaj način učenici su još jednom potvrdili svoju kreativnost ,a ujedno obogatili svoje znanje još jednim novim iskustvom i metodom učenja.
Na početku školske godine 2017./2018. učenici su vrlo brzo dobili radne zadatke i izradili brojne modele od kojih ćemo prikazati neke interesantne.Modeliranje je način dodatnog učenja kada učenik svoje znanje povezuje sa umijećem izrade svog rada.
Učenici rado modeliraju i iskazuju svoje kreativne sposobnosti.
GALERIJA FOTOGRAFIJA:
http://os-meje-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=282
Učenici petih razreda dobili suzadatke za one koji žele izraditi trodimenzionalne modele biljne ili životinjske stanice kod kojih su dijelovi vidljivi svjetlosnim mikroskopom, Pri tome su na životinjskoj stanici istaknuli jezgru,citoplazmu i staničnu membranu, dok je biljna stanica sadržavala dodatna tri dijela i to staničnu stijenku,kloroplaste i vakuolu.
Sedmaši su imali sličan zadatak samo što su oni detaljnije trebali napraviti model budući uče o dijelovima stanice vidljivim elektronskim mikroskopom pa su još napravili mitohondrije,ribosome i mrežu kanalića.
Sedmaši su bili vrijedni pa su napravili modele RNA virusa i bakterija.
Učenici osmih razreda po želji su mogli napraviti model DNK.Bilo je interesantnih radova napravljenih od različitih materijala pa čak i jestiva DNK koja nije dospijela na naš pano budući su se učenici nakon demonstracije molekule zasladili gumenim bombonima koji su predstavljale četiri dušične baze koje grade molekulu DNK.
Na ovaj način učenici su još jednom potvrdili svoju kreativnost ,a ujedno obogatili svoje znanje još jednim novim iskustvom i metodom učenja.
Na početku školske godine 2017./2018. učenici su vrlo brzo dobili radne zadatke i izradili brojne modele od kojih ćemo prikazati neke interesantne.Modeliranje je način dodatnog učenja kada učenik svoje znanje povezuje sa umijećem izrade svog rada.
Učenici rado modeliraju i iskazuju svoje kreativne sposobnosti.
GALERIJA FOTOGRAFIJA:
http://os-meje-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=282
Učenici petih razreda dobili suzadatke za one koji žele izraditi trodimenzionalne modele biljne ili životinjske stanice kod kojih su dijelovi vidljivi svjetlosnim mikroskopom, Pri tome su na životinjskoj stanici istaknuli jezgru,citoplazmu i staničnu membranu, dok je biljna stanica sadržavala dodatna tri dijela i to staničnu stijenku,kloroplaste i vakuolu.
Sedmaši su imali sličan zadatak samo što su oni detaljnije trebali napraviti model budući uče o dijelovima stanice vidljivim elektronskim mikroskopom pa su još napravili mitohondrije,ribosome i mrežu kanalića.
Sedmaši su bili vrijedni pa su napravili modele RNA virusa i bakterija.
Učenici osmih razreda po želji su mogli napraviti model DNK.Bilo je interesantnih radova napravljenih od različitih materijala pa čak i jestiva DNK koja nije dospijela na naš pano budući su se učenici nakon demonstracije molekule zasladili gumenim bombonima koji su predstavljale četiri dušične baze koje grade molekulu DNK.
Na ovaj način učenici su još jednom potvrdili svoju kreativnost ,a ujedno obogatili svoje znanje još jednim novim iskustvom i metodom učenja.