Za vrijeme učenja nastavnih sadržaja iz genetike učenici osmih razreda dobili su projektni zadatak da ispitaju ispoljavanje dominantnih i recesivnih osobina na populaciji osmaša školske godine 2016./2017. Ispitivanje je provelo 5 učenica pomoću ankete koju su zatim obradile tabelarnim i grafičkim prikazama i iz toga izvele zaključak.
Ovakav način istraživanja smatramo korisnim jer smo na malom uzorku ispitani potvrdili ono što smo i naučili na satu biologije
Ana Marija Čović
Laura Jelena Meštrović
Karla Jurić
Anja Kalebić
Katarina Kovačić
Za vrijeme učenja nastavnih sadržaja iz genetike učenici osmih razreda dobili su projektni zadatak da ispitaju ispoljavanje dominantnih i recesivnih osobina na populaciji osmaša školske godine 2016./2017. Ispitivanje je provelo 5 učenica pomoću ankete koju su zatim obradile tabelarnim i grafičkim prikazama i iz toga izvele zaključak.
Ovakav način istraživanja smatramo korisnim jer smo na malom uzorku ispitani potvrdili ono što smo i naučili na satu biologije
Ana Marija Čović
Laura Jelena Meštrović
Karla Jurić
Anja Kalebić
Katarina Kovačić
Za vrijeme učenja nastavnih sadržaja iz genetike učenici osmih razreda dobili su projektni zadatak da ispitaju ispoljavanje dominantnih i recesivnih osobina na populaciji osmaša školske godine 2016./2017. Ispitivanje je provelo 5 učenica pomoću ankete koju su zatim obradile tabelarnim i grafičkim prikazama i iz toga izvele zaključak.
Ovakav način istraživanja smatramo korisnim jer smo na malom uzorku ispitani potvrdili ono što smo i naučili na satu biologije
Ana Marija Čović
Laura Jelena Meštrović
Karla Jurić
Anja Kalebić
Katarina Kovačić