Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac
Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac.
Na samoj obali imali smo priliku izmjeriti temperaturu mora, uz pomoć dinamometra izmjerili smo težinu kamena izvan mora i uronjenog u more.
Teorija je sad bila potvrđena i jednostavnom demonstracijom na terenu. Zamislite da vas izvažu dinamometrom u moru, težina bi vam se smanjila gotovo za pola! Uzeli smo uzorke mora koje smo u razredu nakapali na satno stakalce. Ostavli smo sve to pored prozora kako bi nakon nekoliko dana potvrdili tezu da je more otapalo jer će nam na stakalcu ostati kristali soli.
Kada su na terenu bili učenici VI. b razreda, bila je plima. Nakon 3 školska sata razina mora se spustila, oseka, pa smo mogli uzeti u Erlenmayerovu tikvicu uzorak modrozelenih bakterija koje smo idući sat mikroskopirali.
Ovo je tek naš prvi izlazak u ovoj školskoj godini na izvanučioničku nastavu i nadamo se da ćemo i dalje na samom terenu učiti o karakteristikama i živom svijetu staništa koje budemo proučavali jer najbolje se uči iz izvorne stvarnosti.
Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac
Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac.
Na samoj obali imali smo priliku izmjeriti temperaturu mora, uz pomoć dinamometra izmjerili smo težinu kamena izvan mora i uronjenog u more.
Teorija je sad bila potvrđena i jednostavnom demonstracijom na terenu. Zamislite da vas izvažu dinamometrom u moru, težina bi vam se smanjila gotovo za pola! Uzeli smo uzorke mora koje smo u razredu nakapali na satno stakalce. Ostavli smo sve to pored prozora kako bi nakon nekoliko dana potvrdili tezu da je more otapalo jer će nam na stakalcu ostati kristali soli.
Kada su na terenu bili učenici VI. b razreda, bila je plima. Nakon 3 školska sata razina mora se spustila, oseka, pa smo mogli uzeti u Erlenmayerovu tikvicu uzorak modrozelenih bakterija koje smo idući sat mikroskopirali.
Ovo je tek naš prvi izlazak u ovoj školskoj godini na izvanučioničku nastavu i nadamo se da ćemo i dalje na samom terenu učiti o karakteristikama i živom svijetu staništa koje budemo proučavali jer najbolje se uči iz izvorne stvarnosti.
Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac
Na početku smo šestog razreda i ove godine upoznajemo različita staništa, životne uvjete u njima i njihovu biocenozu.
Da bi nam bilo lakše učiti o moru, u pratnji nastavnice Silić, u trajanju jednog školskog sata, spustili smo se do uvale Ježinac.
Na samoj obali imali smo priliku izmjeriti temperaturu mora, uz pomoć dinamometra izmjerili smo težinu kamena izvan mora i uronjenog u more.
Teorija je sad bila potvrđena i jednostavnom demonstracijom na terenu. Zamislite da vas izvažu dinamometrom u moru, težina bi vam se smanjila gotovo za pola! Uzeli smo uzorke mora koje smo u razredu nakapali na satno stakalce. Ostavli smo sve to pored prozora kako bi nakon nekoliko dana potvrdili tezu da je more otapalo jer će nam na stakalcu ostati kristali soli.
Kada su na terenu bili učenici VI. b razreda, bila je plima. Nakon 3 školska sata razina mora se spustila, oseka, pa smo mogli uzeti u Erlenmayerovu tikvicu uzorak modrozelenih bakterija koje smo idući sat mikroskopirali.
Ovo je tek naš prvi izlazak u ovoj školskoj godini na izvanučioničku nastavu i nadamo se da ćemo i dalje na samom terenu učiti o karakteristikama i živom svijetu staništa koje budemo proučavali jer najbolje se uči iz izvorne stvarnosti.