U četvrtak poslijepodne, 16.05.2019. u pratnji naših razrednika i nastavnice Silić posjetili smo Botanički vrt na Marjanu povodom manifestacije „Dani otvorenih vrata Botaničkih vrtova“.
Šetnjom kroz vrt, mikroskopiranjem preparata i zapažanjima kroz demonstracijske pokuse povezali smo nastavne sadržaje biologije i kemije sa izvornom stvarnošću.
Šetnjom sa Prve vidilice u pratnji naših nastavnika došli smo do Botaničkog vrta. Naš domaćin prilikom posjeta bio je bivši učenik naše škole Branimir Čorić, student 3. godine PMF-a.
U pratnji Branimira prvo smo razgledali autohtono bilje,ali i ono doneseno sa svih krajeva svijeta. Među interesantnim vrstama vidjeli smo stablo Boca i živog fosila Ginka o kojem smo nedavno i učili na satu biologije.
Nakon razgleda mogli smo mikroskopirati pripremljene preparate i u terariju vidjeti paličnjaka koji je odličan primjer mimikrije.
Poslije mikroskopiranja sjeli smo u prirodnom ambijentu pogledati demostracijske pokuse u kojima smo među ostalim dokazali količinu kacija u različitim uzorcima tla, te pH vrijednosti tla pomoću indikator papira.
I za kraj smo odigrali zabavnu igricu podijeljeni u dvije grupe .Svaka grupa je dobila uputstva što treba pronaći kao skriveno blago u svom okolišu. Nije bilo jednostavno jer smo trebali odgovoriti na određena pitanja,riješiti križaljku koja nam je odgonetnula o kojoj je biljci riječ i na kraju je i pronaći u svojoj blizini.
Posjet Botaničkom vrtu imao je za cilj povezati nastavne sadržaje sa izvornom stvarnošću i kroz igru i druženje proširiti stečeno znanje.
U četvrtak poslijepodne, 16.05.2019. u pratnji naših razrednika i nastavnice Silić posjetili smo Botanički vrt na Marjanu povodom manifestacije „Dani otvorenih vrata Botaničkih vrtova“.
Šetnjom kroz vrt, mikroskopiranjem preparata i zapažanjima kroz demonstracijske pokuse povezali smo nastavne sadržaje biologije i kemije sa izvornom stvarnošću.
Šetnjom sa Prve vidilice u pratnji naših nastavnika došli smo do Botaničkog vrta. Naš domaćin prilikom posjeta bio je bivši učenik naše škole Branimir Čorić, student 3. godine PMF-a.
U pratnji Branimira prvo smo razgledali autohtono bilje,ali i ono doneseno sa svih krajeva svijeta. Među interesantnim vrstama vidjeli smo stablo Boca i živog fosila Ginka o kojem smo nedavno i učili na satu biologije.
Nakon razgleda mogli smo mikroskopirati pripremljene preparate i u terariju vidjeti paličnjaka koji je odličan primjer mimikrije.
Poslije mikroskopiranja sjeli smo u prirodnom ambijentu pogledati demostracijske pokuse u kojima smo među ostalim dokazali količinu kacija u različitim uzorcima tla, te pH vrijednosti tla pomoću indikator papira.
I za kraj smo odigrali zabavnu igricu podijeljeni u dvije grupe .Svaka grupa je dobila uputstva što treba pronaći kao skriveno blago u svom okolišu. Nije bilo jednostavno jer smo trebali odgovoriti na određena pitanja,riješiti križaljku koja nam je odgonetnula o kojoj je biljci riječ i na kraju je i pronaći u svojoj blizini.
Posjet Botaničkom vrtu imao je za cilj povezati nastavne sadržaje sa izvornom stvarnošću i kroz igru i druženje proširiti stečeno znanje.
U četvrtak poslijepodne, 16.05.2019. u pratnji naših razrednika i nastavnice Silić posjetili smo Botanički vrt na Marjanu povodom manifestacije „Dani otvorenih vrata Botaničkih vrtova“.
Šetnjom kroz vrt, mikroskopiranjem preparata i zapažanjima kroz demonstracijske pokuse povezali smo nastavne sadržaje biologije i kemije sa izvornom stvarnošću.
Šetnjom sa Prve vidilice u pratnji naših nastavnika došli smo do Botaničkog vrta. Naš domaćin prilikom posjeta bio je bivši učenik naše škole Branimir Čorić, student 3. godine PMF-a.
U pratnji Branimira prvo smo razgledali autohtono bilje,ali i ono doneseno sa svih krajeva svijeta. Među interesantnim vrstama vidjeli smo stablo Boca i živog fosila Ginka o kojem smo nedavno i učili na satu biologije.
Nakon razgleda mogli smo mikroskopirati pripremljene preparate i u terariju vidjeti paličnjaka koji je odličan primjer mimikrije.
Poslije mikroskopiranja sjeli smo u prirodnom ambijentu pogledati demostracijske pokuse u kojima smo među ostalim dokazali količinu kacija u različitim uzorcima tla, te pH vrijednosti tla pomoću indikator papira.
I za kraj smo odigrali zabavnu igricu podijeljeni u dvije grupe .Svaka grupa je dobila uputstva što treba pronaći kao skriveno blago u svom okolišu. Nije bilo jednostavno jer smo trebali odgovoriti na određena pitanja,riješiti križaljku koja nam je odgonetnula o kojoj je biljci riječ i na kraju je i pronaći u svojoj blizini.
Posjet Botaničkom vrtu imao je za cilj povezati nastavne sadržaje sa izvornom stvarnošću i kroz igru i druženje proširiti stečeno znanje.